فروش عینک ویفری شیشه شفاف

با خرید عینک ویفری شیشه شفاف از دوستانتان متمایز شوید برای مشاهده فرم خرید عینک ویفری شیشه شفاف کلیک کنید

فروش عینک ویفری شیشه شفاف

با خرید عینک ویفری شیشه شفاف از دوستانتان متمایز شوید برای مشاهده فرم خرید عینک ویفری شیشه شفاف کلیک کنید

افزایش ترافیک با وای دی سی

سیستم تبلیغاتی وای دی سی افتخار دارد با نمایش لینک باکس های هوشمند تبلیغاتی  بین هزاران سایت عضو سیستم رایگان تبلیغاتی و گردش لینک های تبلیغاتی میان  آنها  سهمی مهم در افزایش بازدید کنندگان آنها  دارد.  در حال حاضر هزاران وب مستر ایرانی در سیستم پیشرفته تبادل لینک باکس وای دی سی عضو هستند و بخش عمده ای از بازدید کنندگان وب سایت های آنها را این سیستم تامین میکند .

در صورت اینکه شما صاحب یک سایت یا یک وبلاگ هستید می توانید تنها با صرف چند دقیقه وقت و عضویت در سیستم تبادل لینک باکس آمار بازدید وب سایت خود را متحول کنید .

عضویت در سیستم تبادل لینک باکس کاملا رایگان است .

نحوه عملکرد سیستم :

  • پس از عضویت در سیستم با قرار دادن کد لینک باکس ما در سایت خود لینک سایر سایت ها در سایت شما نمایش داده خواهد شد  و با هر بار کلیک کاربران شما  روی آنها 1 امتیاز دریافت خواهید نمود. توجه داشته باشید که سیستم این قابلیت را به شما می دهد که رنگ و  ویژگی های ظاهری لینک باکس را کاملا با سایت خود متناسب کنید .

  • با هر دو امتیاز یک بار سایت(های) شما در سیستم نشان داده خواهد شد

  • از آنجا که ما تبلیغ شما را در سایت خودتان نمایش نمیدهیم و فقط هنگامی که کاربری بر روی لینک شما کلیک کند از شما اعتبار کم میکنیم می توان ادعا کرد که هیچ تبلیغی بدون نتیجه نشان داده نمی شود.

  • سیستم امنیتی ما کاربرانی که قصد تقلب در سیستم را دارند حذف می کند . و ما به صورت مستمر بر روی سایت های عضو نظارت خواهیم نمود



لینک ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد