فروش عینک ویفری شیشه شفاف

با خرید عینک ویفری شیشه شفاف از دوستانتان متمایز شوید برای مشاهده فرم خرید عینک ویفری شیشه شفاف کلیک کنید

فروش عینک ویفری شیشه شفاف

با خرید عینک ویفری شیشه شفاف از دوستانتان متمایز شوید برای مشاهده فرم خرید عینک ویفری شیشه شفاف کلیک کنید

افزایش ترافیک با free viral


سلام

حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره ... ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین ... این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید .

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید ... لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند .

شاید پیش خودتون بگید : بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره ... تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !

اشتباه نکنید ... بازدیدکننده خارجی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه که سایت فارسیه ، سایت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازدیدکننده به سایت شما مهم نیست ... سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره ، محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشه .

ترافیک مادام العمر خواهید داشت .

البته با کسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد .


لینک ثبت نام


برای خواندن اطلاعات کامل به ادامه مطالب بروید


به امید موفقیت شما




ادامه مطلب ...

تبادل لینک اتو ماتیک

تبادل لینک اتو ماتیک


به نظر بسیاری از کارشناسان یکی از تاثیرگزارترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای افزایش پیج رنک و رتبه در بین موتورهای جستجوگر تبادل لینک می‌باشد.تبادل لینک یعنی آنکه مدیر وبسایت A لینک وبسایت B و مدیر وبسایت B نیز لینک وبسایت A را در سایت خود قرار دهد. بدین ترتیب هردو وبسایت یک لینک به سایتشان از طرف سایتی دیگر به دست می‌آورند.

ما در این جا این کار را به صورت اتوماتیک انجام میدهیم،یعنی پس از ثبت لینک ما در وب سایت یا وبلاگ خود به راحتی می تونید لینک خودتون را ثبت کنید.


برای تبادل لینک باما شما اول باید ما را لینک کرده بعد لینک خودتون را ثبت کنید.

عنوان لینک ما: افزایش ترافیک واقعی

آدرس: http://terafick.blogsky.com


ثبت لینک شما